Dodanie na adres Zákazník má možnosť využiť možnosť dodania na adresu, ak je táto možnosť k dispozícii a je podmienená dostupnosťou skladových zásob.
Poštovné sa vypočíta na základe váhy, cieľa balíka a spôsobu doručenia a nesie ho zákazník. Tieto náklady budú zobrazené v nákupnom košíku pred uzavretím zmluvy. GROUPSUMI informuje, že poštovné nesie zákazník a tieto náklady budú podrobne uvedené počas procesu nákupu. Môžu sa účtovať dodatočné náklady na poštovné, ak si zákazník vyžiada konkrétny čas doručenia (napr. doručenie v ranných hodinách), v takom prípade bude suma týchto nákladov na poštovné tiež uvedená počas procesu nákupu.
V prípade zásielok do iných území bude portál presmerovaný na webové stránky prevádzkované pod značkou „GROUPSUMI“, ak sú tieto stránky k dispozícii v týchto územiach. Toto nemá žiadny vplyv na podmienky zmluvy.
GROUPSUMI zdôrazňuje zodpovednosť zákazníka za zadaním úplnej a správnej dodacej adresy. V okamihu odchodu objednávky z distribúcie bude zákazník o tomto fakte informovaný a prepravca aktivuje sledovacie funkcie, aby zabezpečil doručenie.
GROUPSUMI nezodpovedá za prípad, keď doručenie objednávky nebude uskutočnené v dôsledku toho, že údaje o dodaní poskytnuté zákazníkom sú nepravdivé, nepresné alebo neúplné, alebo keď doručenie nie je možné z dôvodov mimo dosah prepravnej spoločnosti poverenej na tento účel, ako je napríklad absencia príjemcu po viacerých pokusoch o doručenie alebo zadržanie produktu colnými orgánmi.
Treba uviesť, že počas celého procesu prípravy a doručenia objednávky sa používajú sledovacie systémy, ktoré informujú o stave objednávky v každej fáze a umožňujú komunikáciu v prípade akýchkoľvek nečakaných udalostí, aby sa zaručila kvalita služby v každom okamihu. Po dokončení doručenia sa o tom informuje zákazníka. Upozorňuje sa, že príjemca môže vyjadriť svoj názor a hodnotenie kvality produktov a poskytovania služieb a informovať GROUPSUMI o akýchkoľvek problémoch, aby sa ich čo najskôr vyriešilo.
Zákazník nesie riziko poškodenia, újmy, škôd a strát tovaru objednávky od okamihu doručenia podľa postupu ustanoveného v týchto všeobecných podmienkach. Zákazník je zodpovedný za skladovanie a uchovávanie tovaru v podmienkach, ktoré sú prípadne stanovené na jeho označení.
Výnimky v dodacích lehotách Počas špeciálnych ponúk na webovej stránke GROUPSUMI môže byť doba dodania dlhšia ako obvykle.
Dovolenkové obdobia GROUPSUMI budú oznámené na webovej stránke a počas procesu objednávania.
GROUPSUMI nezodpovedá za oneskorenie doručenia objednávok, ak je toto oneskorenie výlučne zavinené zákazníkom alebo poverenou osobou.
Zákazník nesie riziko poškodenia, újmy, škôd a strát tovaru objednávky od okamihu doručenia podľa postupu ustanoveného v týchto Všeobecných obchodných podmienkach. Zákazník je zodpovedný za skladovanie a uchovávanie tovaru v podmienkach, ktoré sú prípadne stanovené na jeho označení.
Právo na odstúpenie Na základe ustanovení článku 102 Zákonného zákonníka o ochrane spotrebiteľa a zákazníka má zákazník právo odstúpiť od zmluvy do štrnástich (14) kalendárnych dní od prijatia tovaru bez udania akéhokoľvek dôvodu.
Na vykonanie práva na odstúpenie musíte oznámiť svoje rozhodnutie odstúpiť od zmluvy prostredníctvom jednoznačného vyhlásenia na e-mailovú adresu
[email protected]. Na dodržanie lehoty na odstúpenie stačí, ak sa oznámenie týkajúce sa vykonania práva na odstúpenie odosle pred uplynutím lehoty na odstúpenie.
V prípade odstúpenia zo strany zákazníka mu budú vrátené všetky platby, ktoré od neho boli prijaté. Náklady na doručenie pre vykonanie vrátenia nesie zákazník. Vrátené produkty musia byť v normálnom stave (s pôvodným obalom a nepoužité ani nainštalované). Je potrebné priložiť kópiu faktúry. Pred vrátením produktu musí zákazník zabezpečiť, aby bol riadne chránený a zapečatený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Ak je dôvodom vrátenia tovaru jeho vadný stav alebo nezodpovedajúci objednanému tovaru, GROUPSUMI nesie náklady na vrátenie a nové doručenie. Ak je dôvodom vrátenia tovaru nespokojnosť zákazníka, vrátime mu sumu, ale nie náklady na vrátenie. Taktiež sa nevrátia dodatočné náklady na doručenie v prípade, že si zákazník zvolil expresný spôsob doručenia odlišný od najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia.
Vrátenie sumy sa uskutoční bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do štrnástich (14) kalendárnych dní od dátumu, kedy bolo účinne a jednoznačne oznámené rozhodnutie o odstúpení od zmluvy a vždy za predpokladu, že boli predtým prijaté produkty a/alebo služby predmetom odstúpenia. V opačnom prípade si môžeme ponechať vrátenie platby až do obdržania vrátených produktov a/alebo služieb alebo do toho, kým zákazník nepreukáže ich vrátenie.
Vrátenie sumy sa uskutoční rovnakým spôsobom, aký bol použitý na platbu.
Vykonanie práva na odstúpenie ukončí povinnosti strán vykonať zmluvu. Treba uviesť, že právo na odstúpenie sa nevzťahuje na:
Na základe ustanovení článku 103.c) Zákonného zákonníka 1/2007, z 16. novembra, ktorým sa schvaľuje znenie zákonníka o ochrane spotrebiteľa a zákazníka a iné súvisiace zákony, nemôžete uplatniť právo na odstúpenie od tovarov vyrobených podľa vašich špecifikácií alebo jasne personalizovaných. Treba tiež uviesť, že na základe ustanovení písmen d) a e) článku 103 toho istého právneho textu sa právo na odstúpenie neuplatní pri dodávke tovarov, ktoré sa môžu rýchlo zhoršiť alebo skaziť, ako aj pri tovaroch s pečiatkou, ktoré nie sú vhodné na vrátenie z dôvodov ochrany zdravia alebo hygieny a ktoré boli po dodaní rozpečatené.
Právo na odstúpenie sa nevzťahuje ani na akýkoľvek iný tovar, vec a/alebo službu, ktoré spadajú do článku 103 Zákonného zákonníka 1/2007, z 16. novembra, ktorým sa schvaľuje znenie zákonníka o ochrane spotrebiteľa a zákazníka a iné súvisiace zákony.