Keď vstúpite do košíka alebo na stránku platby, v zhrnutí sa objaví tlačidlo a budete môcť rozhodnúť použiť Sumis na získanie extra zľavy.
Ak aktivujete túto možnosť, automaticky uplatníme personalizovanú zľavu na vašu objednávku a odpočítame zodpovedajúce Sumis z vášho účtu.
Prečo sa mi nezobrazujú moje Sumis?
Ak nevidíte možnosť získať zľavu s nahromadenými Sumis, môže to byť z viacerých dôvodov:
Uistite sa, že ste prihlásený do svojho zákazníckeho účtu.
Skontrolujte, či máte k dispozícii Sumis.
Vaše Sumis môžu byť čakajúce na overenie. Uvoľníme ich 14 dní po odoslaní objednávky.
Po zadaní objednávky môže trvať niekoľko dní, kým sa Sumis objavia na vašom účte.
Prečítajte si viac...