Čo mám robiť, ak moja objednávka dorazí neúplná?
S výnimkou alebo na výslovnú žiadosť zákazníka sú naše objednávky odosielané kompletné.

Če ste prejeli naročilo in vam manjkajo enote ali pa niste prejeli vseh kupljenih elementov, lahko izvedete naslednje korake:

  1. Skontrolujte, či sme vám objednávku neodoslali vo viacerých balíkoch.
  2. Kontaktujte náš tím podpory, aby skontrolovali, či bola objednávka odoslaná kompletná, či bola odoslaná v jednom alebo viacerých balíkoch alebo v akomkoľvek inom prípade.

Ak bola objednávka skutočne zle pripravená alebo nebola úplne odoslaná, moji kolegovia vás budú informovať a poskytnú najrýchlejšie možné riešenie.

Bol tento článok užitočný?
100%% používateľov ho považovalo za užitočný
GroupSumi je online distribútor stavebných, elektrických a klimatizačných materiálov.
VisaMastercardPayPalKlarnaBank transfer
Všetky práva vyhradené © 2025 GroupSumi